I bracci di camion di pompa di béton si basanu assai nantu à i cilindri idraulichi per ottene movimenti di elevazione, estensione è piegatura precisi è stabili. Questi cilindri operanu sottu à alta pressione, carichi pesanti è cundizioni di travagliu duri (cum'è l'esposizione à i residui di cimentu, a polvera è a fluttuazioni di a temperatura), facenu un mantenimentu regulare è riparazioni puntuali essenziali per prevene fallimenti bruschi è assicurà a sicurezza operativa. Questu articulu detalla i passi chjave è e considerazioni tecniche per a riparazione di cilindri idraulichi di i boom di camion di pompa di cimentu, chì copre a preparazione di pre-mantenimentu, disassemblamentu, ispezione, rimpiazzamentu di cumpunenti, riassemblamentu è teste post-riparazione.
1. Preparazione Pre-Maintenance: Safety è Tool Readiness
A sicurezza hè a prima priorità prima di inizià ogni travagliu di riparazione. Prima, parcheghja u camion di pompa di cimentu nantu à un terrenu pianu è solidu è impegnà u frenu di parcheghju. Abbassate u boom à una pusizioni horizontale stabile (o utilizate un quadru di supportu se u boom ùn pò micca esse calatu) per allevà a pressione nantu à u cilindru idraulicu. Spegnete u mutore di u camion è disconnect a bateria per evità l'attivazione accidentale di u sistema idraulicu. In seguitu, liberate a pressione residuale in u circuitu idraulicu: rilassate lentamente i giunti di u tubu di l'oliu di u cilindru (usendu una chjave cù un limitatore di torque) mentre mette una cassetta d'oliu sottu per raccoglie l'oliu idraulicu chì perde, assicurendu chì l'oliu d'oliu d'alta pressione ùn spruzza per causà ferite.
Per a preparazione di l'utensili, riunite strumenti specializati per evità di danni à i cumpunenti di precisione. L'attrezzi necessarii include: un set di chiavi dinamometrici (cun una gamma di 0-500 N·m, adattati per stringe diverse specificazioni di bulloni), un stand di smontaggio di cilindru idraulicu (per fixà u cilindru stabilmente durante u smontaggio), un tiratore di barra di pistone (per caccià in modu sicuru u pistone da u canna), cum'è a pulizia di i cumpunenti ultrasonici è a pulizia ultrasonica. valves), un tester di rugosità di a superficia (per verificà u muru internu di u cilindru è a superficia di a barra di pistone), è un inseme di pezzi di rimpiazzamentu (cum'è sigilli, O-rings, anelli di polvera, è manichi di guida, chì deve esse currispondenu à u mudellu di u cilindru, per esempiu, per Sany SY5419THB, materiale di pompa di gomma fluorescente o specificazioni originali di gomma fluorurica). resiste à l'alta pressione è a corrosione di l'oliu).
2. Disassembly of the Hydraulic Cylinder: Step-by-Step and Damage Prevention
Smonta u cilindru in un attellu pulitu è senza polvera (o aduprate un coperchio di polvera se travaglia fora) per impedisce chì i contaminanti entrenu in u sistema idraulicu. A sequenza di disassemblamentu deve seguità u disignu strutturale di u cilindru per evità a deformazione di i cumpunenti:
- Eliminate i cunnessi esterni: Aduprate una chjave per disconnect i tubi di ingressu è di uscita di l'oliu da i tappi finali di u cilindru. Marcate ogni tubu è giunzione cù una etichetta (per esempiu, "Inlet Pipe - Rod End") per evità misconnection durante u riassemblamentu. Tappa i porti di tubi è i buchi di l'oliu di cilindru cù tappi di plastica puliti per impediscenu l'entrata di polvera o detriti.
- Smontate u Capu Finale è u Pistone Rod: Fixà a canna di cilindru nantu à u stand di disassemblamentu. Aduprate una chjave torque per alluntanà i bulloni chì cunnessu u capu di punta frontale (estremità di a barra) à a canna di u cilindru - applicà u torque uniformemente (per esempiu, 80-120 N·m per i bulloni M16) per impediscenu l'inclinazione di u capu finale. Dopu avè sguassatu i bulloni, aduprate un mazzulu di gomma per appughjà delicatamente a tappa finale è tirala fora orizzontalmente. Allora, tira lentamente a barra di pistone (cù u pistone attaccatu) fora di u canna di u cilindru, evitendu di graffià a superficia di u pistone contr'à u bordu di u cilindru.
- Disassemble i cumpunenti interni: Separate u pistone da l'asta di pistone, sguassendu u nut di serratura (utilizate una chiave cù un pad antiscivolo per impediscenu a rotazione di u pistone). Pigliate l'assemblea di sigillatura (cumprese u sigillo principale, l'anellu di salvezza è u sigillu di buffer) da u pistone è u capu finale - aduprate una piccula plastica per evità di dannà i solchi di u sigillo.
3. Inspection di cumpunenti: Criterium Key for Replacement
Ogni cumpunente disassemblatu deve esse inspeccionatu strettamente per stabilisce s'ellu si deve riparà o rimpiazzà. I seguenti sò elementi è standard di ispezione critichi:
- Canna di cilindru: Verificate u muru internu per scratch, corrosione o usura. Aduprate un tester di rugosità di a superficia per misurà a rugosità - se supera Ra0.8 μm (u standard per i barili di cilindri idraulichi), a canna deve esse rimpiazzata. Per scratch minori (prufundità <0,2 mm), aduprate una carta abrasiva di grana fina (maglia 800-1200) per pulisce a superficia in a direzzione di l'assi di u cilindru, ma assicuratevi chì u diametru internu resta in u intervalu di tolleranza (per esempiu, ± 0,05 mm per un canna di diametru internu di 160 mm).
- Pistone Rod: Inspeccione a superficia esterna per ammaccature, sbucciature di cromature o piegature. Aduprate un indicatore di dial per misurà a dritta - se u gradu di curvatura supera 0,5 mm per metru, u bastone deve esse drittu (usendu una macchina di dritta idraulica) o rimpiazzatu. Verificate u spessore di u cromatu cù un calibre di spessore di rivestimentu; s'ellu hè menu di 0,05 mm, re-plate u bastone per impedisce a currusioni.
- Guarnizioni è O-rings: Esaminate per fissure, indurimenti o deformazioni. Ancu s'ellu ùn ci hè micca danni evidenti, rimpiazzà tutti i sigilli cù novi (cum'è i sigilli si degradanu cù u tempu per l'anziane di l'oliu è i cambiamenti di temperatura). Assicuratevi chì i novi sigilli anu a stessa dimensione è materiale cum'è l'uriginale - per esempiu, aduprate sigilli di fluorurubber per i cilindri chì operanu in ambienti à alta temperatura (sopra 80 ° C) per resiste à l'anziane termale.
- Manica di guida è pistone: Verificate l'usura di u foru internu di a manica di guida - se a distanza trà a manica di guida è l'asta di pistone supera 0,15 mm (misurata cù un calibro), rimpiazzate a manica di guida. Inspeccionà i groove di sigillatura di u pistone per a deformazione; se a prufundità di u groove hè ridutta di più di 0,1 mm, rimpiazzà u pistone per assicurà chì u sigillu si mette strettu.
4. Reassembly: Operazione di Precisione per Assicurà a Prestazione di Sigillatura
A riunione hè u reversu di u disassemblamentu, ma a precisione hè critica per evità perdite o fallimenti operativi. Segui questi passi chjave:
- Cumpunenti puliti: Prima di l'assemblea, pulite tutti i cumpunenti (cumpresu u cilindru, a barra di pistone è i sigilli novi) cù un pulitore d'oliu idraulicu dedicatu (evitate l'usu di benzina o diesel, chì ponu dannà i sigilli). Asciugà i cumpunenti cù l'aria compressa (pressure <0,4 MPa) per prevene l'acqua o residui.
- Installa Seals: Applicà una fina capa d'oliu idraulicu (u stessu tipu di l'oliu di u sistema, per esempiu, ISO VG46) à i novi sigilli è installate in i groove di u sigillo. Per u segellu principale (per esempiu, un segellu U-cup), assicuratevi chì u labbu face a direzzione di a pressione di l'oliu - una stallazione sbagliata pruvucarà perdite severi. Aduprate un strumentu di stallazione di sigilli (una manica di plastica) per spinghje u sigillu in a groove, evitendu a torsione.
- Assembla Pistone è Pistone Rod: Vite u pistone nantu à a tige di pistone è strince u nut di serratura à u torque specificatu (per esempiu, 250-300 N·m per nuts M24). Aduprate una chjave torque per assicurà una forza uniforme, è chjude a noce cù un perno di cotter (se equipatu) per impedisce l'allentamentu durante l'operazione.
- Installa a barra di pistone in u cilindru: Applica oliu idraulicu à a superficia di u pistone è u muru internu di u cilindru. Impulsate a barra di pistone in u canna lentamente è horizontale, assicurendu chì u pistone ùn collide micca cù u muru internu di u canna. Allora, installate u capu di punta frontale, allineate i fori di i bulloni, è stringhje i bulloni in un mudellu incruciatu (u torque deve currisponde à a specificazione di u fabricatore, per esempiu, 100 N·m per i bulloni M18) per assicurà chì u capu d'estremità hè sigillatu strettu.
- Cunnette i tubi d'oliu: Ricollegate i tubi di entrata è di uscita di l'oliu secondu l'etichette fatte durante u smontamentu. Stretch the pipe joints with a torque wrench (per esempiu, 40-60 N·m for 1-inch pipes) per evità un strettu eccessivu, chì pò dannà u filu.
5. Testing Post-Repair: Verificate Performance è Safety
Dopu a riunione, fà e teste cumpletu per assicurà chì u cilindru idraulicu funziona normalmente:
- Testu senza carica: Cunnette a bateria è inizià u mutore di u camion. Attivate a leva di cuntrollu di u boom per allargà è ritrae u cilindru 5-10 volte à bassa velocità (10-15 mm/s). Osservate l'eventualità di perdite à i tappi terminali è à i giunti di i tubi di l'oliu - se ci sò perdite, interrompe immediatamente a prova è verificate l'installazione di u sigillu o u torque di i bulloni.
- Test di carica: Aduprate un manometru per misurà a pressione di u sistema idraulicu durante u funziunamentu. Estende u boom à a so lunghezza massima è applicà una carica (50% di a carica nominale, per esempiu, 10 tunnellate per un boom nominale di 20 ton) per 30 minuti. Verificate se u cilindru mantene a carica in modu stabile (senza 沉降 evidenti) è se a prissioni resta in a gamma nominale (per esempiu, 25-30 MPa).
- Test di u funziunamentu: Pruvate a vitezza è a reattività di u cilindru aghjustendu a velocità di elevazione è estensione di u boom. Assicuratevi chì u muvimentu hè liscia (senza jitter o rumore) è chì a velocità currisponde à l'specificazioni di u fabricatore (per esempiu, 30-40 mm / s per allargà).
6. Cunsiglii di Mantenimentu è Cura Post-Riparazione
Per allargà a vita di serviziu di u cilindru idraulicu riparatu, seguite questi cunsiglii:
- Cambiamentu d'oliu regularmente: Sustituite l'oliu idraulicu ogni 2000 ore di funziunamentu (o una volta à l'annu, quellu chì vene prima). Aduprate oliu chì risponde à i requisiti di u sistema (per esempiu, oliu idraulicu anti-usura cù una viscosità di ISO VG46) è filtrà l'oliu cù un filtru 10 μm per sguassà impurità.
- Pulite u filtru di l'aria: U filtru di l'aria di u sistema idraulicu impedisce l'entrata di polvera - pulisce ogni 500 ore di funziunamentu è rimpiazzà ogni 1000 ore.
- Ispezione di ogni ghjornu: Prima di ogni usu, verificate u cilindru per perdite, a barra di pistone per scratch, è u nivellu d'oliu in u tank idraulicu. Se i rumori anormali o u muvimentu lentu sò rilevati, cessate l'operazione è inspeccione immediatamente u cilindru.
Cunclusioni
U cilindru idraulicu hè un cumpunente core di i booms di camion di pompa di cimentu, è a so qualità di mantenimentu influenza direttamente l'efficienza operativa è a sicurezza di u camion. Seguendu i passi dettagliati di a preparazione di pre-mantenimentu, u disassemblamentu standardizatu, l'ispezione rigorosa di i cumpunenti, u riassemblamentu di precisione è a prova completa post-riparazione, i tecnichi ponu assicurà chì u cilindru idraulicu funziona in modu affidabile. U mantenimentu regulare è a sostituzione puntuale di cumpunenti purtati ùn solu riduce u risicu di fallimenti bruschi, ma ancu allargà a vita di serviziu di tuttu u sistema di boom, assicurendu chì u camion di pompa di cimentu funziona stabile in i prughjetti di custruzzione.